Favourites   Have ideas?  Sign in / Register

$TTD: The Trade Desk, Inc. - Class A Common Stock

+ Software, Advertising, Media


 

  Last week   Last 30 days   Last 3 monthes   Last year
Clear trash/duplicates Clear duplicates of prices Only english


2022-04-18

TTD 2022-04-18 19:06:3063.20 62.05 -5.52%
TTD 2022-04-18 20:01:4163.20 62.50 -5.52%
TTD 2022-04-18 20:50:15
$TTD (NASDAQ) Stock Rating Downgraded to Sell: The Trade Desk Inc >> https://t.co/7oiibZFnXj
TTD 2022-04-18 22:01:4663.20 62.50 -0.48%
2022-04-19

TTD 2022-04-19 04:01:3770.70 60.00 -0.48%
TTD 2022-04-19 05:01:5662.32 61.55 -1.62%
TTD 2022-04-19 06:01:4362.60 61.40 -2.22%
TTD 2022-04-19 07:01:4562.60 61.65 -2.22%
TTD 2022-04-19 08:01:4162.60 61.88 -1.27%
TTD 2022-04-19 09:01:4762.00 61.67 -1.54%
TTD 2022-04-19 10:02:1662.64 62.52 -0.18%
TTD 2022-04-19 11:01:4464.13 64.08 2.34%
TTD 2022-04-19 12:02:0465.14 65.08 3.84%
TTD 2022-04-19 13:01:4466.46 66.40 5.96%
TTD 2022-04-19 14:01:4167.10 67.05 7.02%
TTD 2022-04-19 15:02:0066.72 66.69 6.36%
TTD 2022-04-19 16:02:0266.15 65.50 4.50%
TTD 2022-04-19 17:01:3365.30 64.85 4.15%
TTD 2022-04-19 19:02:0466.60 66.25 5.19%
TTD 2022-04-19 20:01:3566.20 65.60 5.08%
TTD 2022-04-19 22:01:3866.20 65.60 7.66%
2022-04-20

TTD 2022-04-20 04:01:4566.66 62.00 7.66%
TTD 2022-04-20 05:01:3366.66 64.26 5.97%
TTD 2022-04-20 06:01:4366.66 65.90 7.20%
TTD 2022-04-20 07:01:4867.60 66.10 8.55%
TTD 2022-04-20 07:56:20
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 07:57:37
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 07:58:39
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 07:59:49
$TTD solid close yesterday. Look for continuation today
TTD 2022-04-20 08:00:16
RT @boncabepedasss: WTS / want to sale / jual
PC Monsta X
• Wonho We Are Here
• Wonho WAH Tour set B
• I.M Changkyun WAH
• Hyungwon Jooh…
TTD 2022-04-20 08:00:47
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-20 08:00:47
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:00:48
@nioshida Langsung absen yaa yang telat hukumannya ngumpulin 500 ttd 😂😂😂
TTD 2022-04-20 08:01:12
$ABNB $TTD NEW ARTICLE : 2 Red-Hot Growth Stocks to Buy in 2022 and Beyond https://t.co/84y3GxgY0T Get all the latest $ABNB related news here : https://t.co/EjEn6i1T95 https://t.co/LXA8pKHIDB
TTD 2022-04-20 08:02:0267.22 67.00 9.29%
TTD 2022-04-20 08:02:58
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:04:05
@NastarBubuk Turut prihatin

Ttd
Timun
TTD 2022-04-20 08:04:17
@VerfiedAirdrop Nice project
Mere baby_doge
#Clockx24 #UTK #Ethereum
@AirdropBSC_Com
@TrustDollar_TTD
@5080
TTD 2022-04-20 08:04:30
RT @sushila85a1: @VerfiedAirdrop Nice project
Mere baby_doge
#Clockx24 #UTK #Ethereum
@AirdropBSC_Com
@TrustDollar_TTD
@5080
TTD 2022-04-20 08:04:42
@03___69 @frdhasya @wanitasayu @baimbesari @fucky0ubitxh @Wariman_ tapi sebelum ttd contract perusahaan mau kandidat yg ga macem" kalo kaya gini ketauan dr mana kan agak tercoreng jg ya walau ga scr langsung diluar kerjaan, kalo tau meki hunter gini mah pas recrutment pasti ditolak tuh
TTD 2022-04-20 08:05:27
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:07:00
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:08:38
Still on my w/l: $TGT 😜🥰😘
$MCD reversal month
$EBAY outside week
$UBER outside week
$TTD outside week
TTD 2022-04-20 08:08:43
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:08:53
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:09:28
@nononisme awas aja nanti bagian gua ngga ada ttd sama ucapan cintanya, gua tagih
TTD 2022-04-20 08:12:28
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:13:42
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:14:14
TTD has been stuck in my head all week, specially
🎶Oh, I will carry you over fire and water for your love, and I will hold you close..🎶

and all of Lou's solo too :)
TTD 2022-04-20 08:14:42
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:15:05
@RonFilipkowski He has a bad case of TTD. “Trashy Trump Disease.”
TTD 2022-04-20 08:15:52
@ndahmutty @bukanacik @artinya_umbi2an @aripndut @wansaptr @RianaRimosa @ai_sih @wongsolokota @mice_cartoon @Guru_CPNS @sigit_wicaks @fruiteaaaaaaa @gurupenjassd @pppkguru @lapik_arca Udah ttd tamsil blummmm
TTD 2022-04-20 08:16:26
@siyorch dah minta ttd imamx blm
TTD 2022-04-20 08:16:48
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-20 08:19:17
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:20:24
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:20:25
@ttdeye_colors
#ttdeye #ttd_eye #ad

#NASAblue

행성을 연상케하는 그래픽 디자인 + 블루컬러 = ❤️‍🔥

렌즈는 완전 파란색인데 제 눈동자 컬러가 어두워서 그런지 남색 같더라구요 ,,, 마치 밤하늘 🌌

ᴛᴛᴅᴇʏᴇ-ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜʀ ɢʟᴏᴡ

🔭 Discount code Pepperjeji 🪐 https://t.co/94Hn57fFu5
TTD 2022-04-20 08:20:45
@epciIon Emang gitu kalau lewat vidcall, apalagi sinyal jelek, susah banget. Ttd kamu nggak pas aja suruh ulang terus pasti
TTD 2022-04-20 08:20:45
-Me: I think I should take a look at $TTD again and see if they could benefit from $NFLX demise.
-WSJ: Biggest CEO Pay Package So Far? $835 Million to Head of an Ad-Tech Firm
-Me: 835M to the founder? No thanks, I'll go back to SaaS.
https://t.co/kmEymNbjlG
TTD 2022-04-20 08:21:06
RT @NTVJustIn: తిరుమల: అన్నదాన సత్రంలో విరాళాల కౌంటర్ ని ప్రారంభించిన అదనపు ఇఓ ధర్మారెడ్డి
#dharmareddy #ttd #donationcounter
TTD 2022-04-20 08:21:38
RT @fauzi_badarudin: @InvertedFede @rzkyhtglng @Guz1771 @TayoVasco @ASN_irlandia @pejabrut @namanyajugapns @BetaEpsilonPhi @Pugsemmulyano @…
TTD 2022-04-20 08:21:55
@sunsteIIar GEMESSS, MAU TTD ALL CAST NYA HEUHEUHEUUU😢💗
TTD 2022-04-20 08:22:31
@siyorch imamx liat km malah minta ttd mu
TTD 2022-04-20 08:22:36
@ndahmutty @bukanacik @artinya_umbi2an @aripndut @wansaptr @RianaRimosa @ai_sih @wongsolokota @mice_cartoon @Guru_CPNS @sigit_wicaks @fruiteaaaaaaa @gurupenjassd @pppkguru @lapik_arca Sk digital (ttd elektronik) juga blm mba?
TTD 2022-04-20 08:22:43
Barcelona te'amo & last minute in manhattan take all 35K aja. Buku disampul plastik tebal, minus ada nama dan ttd pemilik. Dom jaksel, bisa oren /lt https://t.co/b5V88c9K8q
TTD 2022-04-20 08:23:14
@21abdie Mon maap, ownernya sibuk.
Terima kasih atas apresiasinya. 🙏

Ttd Minwon 2
TTD 2022-04-20 08:23:39
$TTD ~Don't miss the next move in a few hours: https://t.co/hihD6tMo0J
TTD 2022-04-20 08:23:50
@dipukulhulk 1 ttd dari aku untuk dunia
TTD 2022-04-20 08:23:56
@tokopedia giveaways polaroid ttd mereka gak sih minto 😌😌😌

#TokopediaxENHYPEN
#ENHYPENdiTokopediaTVShow
#MintoLOVEENGENE
#RamadanSuperEkstra
#TokopediaTVShow
#ENHYPEN
@ENHYPEN_members @ENHYPEN
TTD 2022-04-20 08:24:27
@tokopedia Album ada ttd nya enha

ENHYPEN ON TOKOPEDIA

#TokopediaxENHYPEN
#ENHYPEN #엔하이픈
@ENHYPEN @ENHYPEN_members
TTD 2022-04-20 08:27:01
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:27:06
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:27:07
@rimanhsptrizzz Besok minta ttd wkwkkwkw
TTD 2022-04-20 08:27:23
dahal gue kerja uda 6 bulan, dia masih 3 bulan habis kontrak juga sama kemarin ttd bareng. ANEH
TTD 2022-04-20 08:30:17
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 08:30:57
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 09:01:4370.00 67.50 10.10%
TTD 2022-04-20 10:02:0469.12 69.03 4.41%
TTD 2022-04-20 10:28:06
The Trade Desk, Inc. traded -55% below average volume, $TTD up 3.54%
TTD 2022-04-20 11:01:5570.57 70.47 6.45%
TTD 2022-04-20 12:01:5669.88 69.79 5.57%
TTD 2022-04-20 12:18:14
The Trade Desk, Inc. traded -25% below average volume, $TTD up 4.65%
TTD 2022-04-20 13:01:5569.05 68.95 4.24%
TTD 2022-04-20 14:02:0868.13 68.08 3.01%
TTD 2022-04-20 15:01:5267.23 67.17 1.37%
TTD 2022-04-20 15:40:44
Many, but not all companies, have released the pay packages of their chief executive officers (CEO) for the year 2021 and the CEO of an advertising technology company is leading the pack. Chief Executive Jeff Green of Trade Desk Inc.

https://t.co/xvLqQhcmFB https://t.co/DKNJ29E3A6
TTD 2022-04-20 15:58:58
The Trade Desk, Inc. traded 10% above average volume, $TTD up 0.55%
TTD 2022-04-20 16:01:5068.00 66.60 1.09%
TTD 2022-04-20 17:01:3968.00 67.25 1.93%
TTD 2022-04-20 18:58:10
@kumparan Demo kuliah yang benar dulu,demo Ndak jelas,mending demo kenapa UU tentang perampasan kekayaan koruptot sampai sekarang tidak di TTD anggota DPR RI,jelas itu UU yg pro Rakyat knp mahasiswa tidak demo atau memperjuangkan nya???makanya jangan bilang Mahasiswa kalau logika tidak jln
TTD 2022-04-20 18:58:35
@yusufgunawan nunggu penghargaan selanjutnya cepat tanggap pantau miCHAT !!

ttd,
✍️
wak ji
miChat
TTD 2022-04-20 19:01:30
@TTD__a ありがとうちんぽこ
TTD 2022-04-20 19:01:51
@Gigih_T @apap_ndy @RawonStats Selamat berpuasa.

Ttd Redondo
TTD 2022-04-20 19:03:14
"Aku bilang ke agensi klo adekku(🐮) pengen audisi, bahkan saat dia diterima, aku memberikan dia waktu buat nyari agensi lain!"
"Tapi, seperti yang diharapkan, 🐮 langsung ikut audisi dan ttd kontrak keesokan harinya"
"Dia bilang, aku ttd kontrak karena percaya sama abang"
TTD 2022-04-20 19:07:4168.00 67.25 10.34%
TTD 2022-04-20 19:09:54
alah siah bingung belum punya ttd
TTD 2022-04-20 19:12:51
@sundayitumingyu Yaaa ntar potobyuynya kalo ga ttd apa dungs, kan ga ada jempolnya juga
TTD 2022-04-20 19:15:10
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:18:24
RT @haleysfoolsgold: Yeah i stan louis but i dont trust his decision to sing one direction songs and i don’t like the people he chooses to…
TTD 2022-04-20 19:18:40
RT @Gank_Of_Petojo: @NaylaAzkiaa permainan big pharma, WHO aja mrk bs atur kok, pejabat kita mah asal ada cuan dia ttd tangan 🤢
TTD 2022-04-20 19:20:50
@luvmbyta Aespa udh sama label lain ttd kontrak nya ya kan, tp seneng diundang 88
TTD 2022-04-20 19:22:07
RT @AndiePeci: Sbg sebuah perusahaan,

Porsi terbesar yg memikirkan Persebaya berada di struktur perusahaan & para pekerjanya

Ttd
Bonek Ar…
TTD 2022-04-20 19:23:46
RT @Heraloebss: Cuma beli Baju 5 rebu 3 ,itupun uang kembalian belanja Minyak Goreng Curah ,

TTD
EMAK2
tali kutang putus disambung rap…
TTD 2022-04-20 19:23:49
@TTD__a 岡山なんもないやん
TTD 2022-04-20 19:23:54
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:24:11
this is kinda sad tbh. there’s way cooler and better companies than a lot of what retail chooses to buy like $ttd v cool https://t.co/CdLLdopOQ3
TTD 2022-04-20 19:24:53
@__XPaijo Iya mas Pai,pacarnya namanya Gareng.

Ttd
@Hariaty_2018
TTD 2022-04-20 19:25:14
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:25:32
@BullTradeFinder @BullTradeFinder I took $TTD short till the last half hour then got stopped out after it collapsed right before 11:30 🕦 so you got the last decent long trade in on the day. I’m enjoying these long lasting afternoon bleedouts https://t.co/RfQoBxpsrs
TTD 2022-04-20 19:27:49
@1OODEGREE5 bahkan aku pake ttd kls 6
TTD 2022-04-20 19:31:19
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:33:08
Session After the Wedding

__________________

#urbina_fotografias 

#weddingphotography

#bodas #love #fotografodebodas #wedding #novias #destinationwedding #ttd #trashthedress https://t.co/UG5XjCx3Y6
TTD 2022-04-20 19:33:49
@ErickTetevi @AirdropBSC_Com @TrustDollar_TTD @HUAWEI_TECH4ALL https://t.co/rE5NgTrw2P
TTD 2022-04-20 19:34:02
@BoardArtist13 @xavi_ttd @DiscountGosling @joshmanmode_ 😂
TTD 2022-04-20 19:34:08
@Vex_TTD @JTwinkie1 @cuwursed @DestinyTheGame How the hell is PsiOps hard? A friend if mine started the game like a week ago and called it easy, as in he was a new light with no good loot whatsoever and had no issue. All you have to do is have someone on the team with anti-champion mods and you’re good
TTD 2022-04-20 19:34:25
RT @srtklaw: #SRTKlaw's Temporary Total #Disability Calculator lightens your workload! Calculate TTD rates quickly by inputting the AWW and…
TTD 2022-04-20 19:34:29
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:34:57
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-20 19:35:06
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 19:35:34
setelah dirawat dirumah makin hari makin parah bukannya membaik. akhirnya nyokap dapet rujukan ke RS Dharmais. Dirawat disna, di hari ke 3 kita disuruh ttd untuk penindakan. Apabila nyokap makin buruk atau sekarat bahwa mau di kejut jantung atau tdk. apabila iya maka akan ada efk
TTD 2022-04-20 19:37:11
@TrustDollar_TTD https://t.co/rE5NgTrw2P
TTD 2022-04-20 19:38:32
@cuwursed @Vex_TTD @JTwinkie1 @DestinyTheGame You know how I got this Emblem? I carried 10 new lights to their first Vault of Glass completion. I’m not an elitist in the slightest https://t.co/MpjtPfxSOE
TTD 2022-04-20 19:39:49
RT @haleysfoolsgold: Yeah i stan louis but i dont trust his decision to sing one direction songs and i don’t like the people he chooses to…
TTD 2022-04-20 19:43:53
@TTD__a うるさ
TTD 2022-04-20 19:49:07
@Vex_TTD @ArchonInferno @JTwinkie1 @DestinyTheGame just a shame, he must be one of those that ask for rr on lfg!
TTD 2022-04-20 20:01:19
Ngakak! Mo ttd juga oiy! 🤣🤣🤣 https://t.co/MloQCUaqxl
TTD 2022-04-20 20:01:4767.87 67.50 9.77%
TTD 2022-04-20 20:03:40
$TTD
~Earnings reports today before the markets open🤍🤍.
https://t.co/JVp4f0Rpxx
TTD 2022-04-20 20:10:35
@Vex_TTD Can you convert the weight/height into liberty digits
TTD 2022-04-20 20:12:52
ttd👨🏾‍❤️‍💋‍👨🏾>DEÁUg2DÁIMo6⃑ F🤹🏽BRO⃑okQv𝄞🫳🏼𝄞k👩🏽‍🚒0JQwuhup SFAMoatV
TTD 2022-04-20 20:14:15
RT @haleysfoolsgold: Yeah i stan louis but i dont trust his decision to sing one direction songs and i don’t like the people he chooses to…
TTD 2022-04-20 20:15:10
alhamdulillah arsenal kalah, terima kasih charity fc. tanpa rudiger kita bisa 🔥🔥🔥

fans man united dan fans maguire, plis jangan berisik deh

ttd
fans chelsea garis keras https://t.co/1Z3XQetrTO
TTD 2022-04-20 20:16:52
@msaid_didu Sorry
Gue agak lupa,

Ttd,
***1jin***
TTD 2022-04-20 20:17:45
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 20:18:40
khs bản thân tui chắc chắn là sáng nay có học lunnn áa, ttd nhẹ buổi sáng 🙂👌

#Butter_BTS #BTS @BTS_twt
TTD 2022-04-20 20:19:19
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-20 20:20:44
mình thích cái kiểu mà phải hoạt động nhiều trong cái trường hợp mình k muốn xíu nào á, tại bth mình lười lắm nên k chủ động ttd được ಥ‿ಥ

#Butter_BTS #BTS @BTS_twt
TTD 2022-04-20 20:23:47
$TTD
~Earnings reports today before the markets open🤍🤍..
https://t.co/JVp4f0Rpxx
TTD 2022-04-20 20:26:50
Jelek ih. Cara ganti ttd di ktp gimana sih https://t.co/l56O3tWbzU
TTD 2022-04-20 20:27:05
ttd, jho, mías https://t.co/hK1VLjSaj6
TTD 2022-04-20 20:29:37
ttd n still not going to ur level
TTD 2022-04-20 22:01:4667.87 67.50 -2.88%
TTD 2022-04-20 23:14:37
The Trade Desk, Inc. traded 25% above average volume, $TTD up 0.04%
2022-04-21

TTD 2022-04-21 03:19:29
$FB KeyBanc saw another volatile advertising earnings season as inflation and macro pressures weighed on advertising budgets. KeyBanc saw diversified advertisers and The Trade Desk Inc (https://t.co/9iXQWcdkao
TTD 2022-04-21 04:01:4169.16 68.20 -2.55%
TTD 2022-04-21 05:01:5969.50 68.31 -2.16%
TTD 2022-04-21 06:01:5569.41 68.11 -0.73%
TTD 2022-04-21 07:01:5469.51 68.22 -0.81%
TTD 2022-04-21 08:01:4268.82 68.09 -2.16%
TTD 2022-04-21 08:13:16
The Trade Desk, Inc. is up 2.29% in the pre-market $TTD
TTD 2022-04-21 09:01:4769.66 68.44 -1.44%
TTD 2022-04-21 10:01:5469.07 69.00 2.28%
TTD 2022-04-21 11:01:4467.32 67.24 -0.30%
TTD 2022-04-21 12:01:4366.01 65.94 -2.22%
TTD 2022-04-21 13:01:5165.62 65.51 -2.84%
TTD 2022-04-21 14:01:5165.48 65.34 -3.16%
TTD 2022-04-21 15:02:0263.64 63.59 -5.69%
TTD 2022-04-21 16:01:4363.29 63.28 -6.25%
TTD 2022-04-21 17:01:4465.11 63.80 -5.23%
TTD 2022-04-21 17:37:19
$TTD (NASDAQ) Stock Rating Changed to Sell: The Trade Desk Inc >> https://t.co/YHn3YG8mtK
TTD 2022-04-21 19:02:1064.00 63.50 -8.78%
TTD 2022-04-21 19:15:21
RT @InvestandS: My total portfolio is down about 63% since Feb 2021 highs. $SHOP, $MELI and $TDOC make up about 50% of the portfolio. Excit…
TTD 2022-04-21 19:17:26
RT @zorbiqq69: I’m actually impressed with this twab. If all this tuning makes a ACTUAL skill gap this could be good. Warlocks will rule th…
TTD 2022-04-21 19:18:43
@Vex_TTD @schmeo @EBatres439 @Bungie That isn’t true

Gemini, renewal, Dragon, wormhusk, young ahamkara, bakris, oathkeepers, mechaneer’s and lucky pants are all top tier hunter exotics.

There are more niche ones that require you to build into them much more.
TTD 2022-04-21 19:19:29
Sch! haloo, disini ada yang pernah ttd pertemuan pertama sama vendor yearbook? ada yang punya pengalaman gak kalau semisal tiba-tiba dari pihak kita batalin karena gadibolehin sekolah pakai vendor itu? makasii
TTD 2022-04-21 19:20:51
RT @1charts6: RBLX-will be interesting to see how this holds the breakout tmrw with the action in U. DDOG SNOW INMD ASAN TTD some others sh…
TTD 2022-04-21 19:22:16
RT @1charts6: PUBM-same sector as TTD which is pushing out on the monthly. Short PEG flag that could get momentum. Big 2B Reversal on the l…
TTD 2022-04-21 19:25:54
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie I hope your parents don’t know you’re embarrassing them like this.
TTD 2022-04-21 19:26:31
@leeknoweq Minta ttd
TTD 2022-04-21 19:27:45
@CoolGuyGames Bungie just increased the skill gap which isn't a bad thing. I'm calling it...next outlier is TTD + Ophidians + 100 discipline. Scavs not working in PVP just frees up mod space which makes buildcrafting easier. Also, kiss your radar goodbye sincerely, Geminis.
TTD 2022-04-21 19:29:13
RT @1charts6: PUBM-added to watchlist with TTD. Big volume move out of the descending wedge. Basing inside and finding support at the 10 da…
TTD 2022-04-21 19:31:30
@SirLemon15 @zorbiqq69 its fairly consistent for me tbh my only issue is actually getting the super. luckily everything else ttd has to offer makes up for it
TTD 2022-04-21 19:33:23
RT @1charts6: TTD Weekly/Daily-building a secondary buy point after pushing out of the large weekly/monthly base. https://t.co/vr0pxkpxBo
TTD 2022-04-21 19:33:25
RT @1charts6: PUBM Weekly/Daily-secondary name to TTD but setting under 40/40.50 levels. https://t.co/GBCRDTa09F
TTD 2022-04-21 19:33:48
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie Oh noooooo. I play for laughs.

I hope your admissions counselor appreciates your k/d when you list it on your college applications.
TTD 2022-04-21 19:34:32
@sbmptnfess Anterin sampe depan fakultas nder, tahun kemarin ada anak yg dianterin ortunya cuman sampe fakultas. Setelah itu ya dikumpulin buat ttd kehadiran.
TTD 2022-04-21 19:41:53
@Vex_TTD @syn_delz @HillbillyGamin1 @AntarcticWild 54 total clears? Wow. Must be an alt account or something lol
TTD 2022-04-21 19:43:21
@syn_delz @Vex_TTD @HillbillyGamin1 @AntarcticWild It’s easy if you have a set team full of people that you’ve played with. Now contest mode on an lfg team? Different story.
TTD 2022-04-21 19:44:40
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-21 19:44:56
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-21 19:51:50
@FREE_TTD
ご参加ありがとうございます!
結果は…

はずれ・・・
また参加してくださいね!

『原神』好評配信中!
https://t.co/lH6TBXFdX1 https://t.co/YiieG7mraw
TTD 2022-04-21 19:53:56
$FRHC $ENPH $CELH $VCEL $TSLA $MRTX $SEDG $TTD $ATLC $SMLR $XPEL $ARWR $APPS $GWGI $WAVD $CDNA $APLD $NOTV most of them should be traded with Stoploss
100% buy for the last 5 years.
I’m not trading them. https://t.co/SVSoWZG6Jo
TTD 2022-04-21 19:54:48
Suwandi Mandor Perhutani, Diduga Korbankan Atas TTD Petani Hutan Buta Huruf https://t.co/1wwKoDiwWT
TTD 2022-04-21 19:58:43
@Vex_TTD @schmeo @EBatres439 @Bungie This dude really forgot Le Monarque exists💀

I ain’t even a hunter and even I know what their meta exotics are.
TTD 2022-04-21 20:00:05
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie You should spend more time paying attention in class instead of drawing and looking up meaningless stats.

That last bit is some LDE. Cheers.
TTD 2022-04-21 20:01:4463.70 63.00 -9.06%
TTD 2022-04-21 20:02:55
@iTsSizza @A_dmg04 I think we will need to see what solar 3.0 does for TTD, but buffing OA seems like a bad idea for sure...
TTD 2022-04-21 20:03:14
RT @TrustDollar_TTD: Network :- Smart Chain
Supply: 11,500,000 TTD
Contract :- 0x54C9117d2DFcff608706BB7605570499Ba9B1890
Name: Trust Dolla…
TTD 2022-04-21 20:04:01
But don't burn out even if you scream and shout
It'll come back to you and I'll be here for you
叫んでも喚いてもいい でも燃え尽きないで
それはきっと取り戻せる 僕がついてるよ-TTD
TTD 2022-04-21 20:04:08
@mvingyuk yh minta ttd dong
TTD 2022-04-21 20:05:22
@Ihavenofckclu @Vex_TTD @EBatres439 @Bungie I run LeMon. I ntentionally avoided oathekeepers because I wanted to learn the timing so I could use other exotic armor.

Kid doesn’t know what practice means. I’m guessing the k/d they are so proud of is gonna drop a few points.
TTD 2022-04-21 20:06:33
RT @GeneralBananaaa: @Vex_TTD @XGC_Minx @Kite1x1 @Bungie You know there’s something wrong when the “mobility class”, the hunter, has less m…
TTD 2022-04-21 20:06:56
RT @HarryWangEra: I got $TTD 3/11 $61 Put
TTD 2022-04-21 20:07:37
RT @HarryWangEra: $TTD a bagger here https://t.co/ZvW92aXgf4
TTD 2022-04-21 20:07:45
RT @HarryWangEra: $TTD two bagger here 1.07 -> 3.17 https://t.co/6MSTqgZLhY
TTD 2022-04-21 20:08:20
RT @HarryWangEra: Holy frick

First ever 5 milli realized.

Everything traded with you all on live voice and tweets :

$TSLA 400%
$QQQ 200%…
TTD 2022-04-21 20:08:53
RT @InvestandS: My total portfolio is down about 63% since Feb 2021 highs. $SHOP, $MELI and $TDOC make up about 50% of the portfolio. Excit…
TTD 2022-04-21 20:09:27
@ArchonInferno @Vex_TTD @JTwinkie1 @DestinyTheGame idk man, you are just one of those yelling at people bc they are new and dont know what to do, ive got proof, you are getting reported bud
TTD 2022-04-21 20:09:49
@Ma1function1 I’ve been waiting for a character to use Sacred Flame as their primary cantrip so I’m excited for that even if it drops me some damage overall ^-^ I like the visual more ,though I have been imagining TTD as summoning a spectral bell just to DUNK into enemies, which is dope.
TTD 2022-04-21 20:10:24
RT @ysrcp_ysj: #Prakasam #Vijayawada #TTD
ఇతని పేరు వేముల శ్రీనివాస రావు. వినుకొండలో ఫ్లెక్స్ ప్రింటింగ్ వ్యాపారం చేస్తుంటాడు. వినుకొండ ని…
TTD 2022-04-21 20:11:01
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie Oathekeepers help with every bow and the hidden perk is greater line of sight because of how bows work.
TTD 2022-04-21 20:13:49
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie Then you don’t know bows or how to use them well.
TTD 2022-04-21 20:15:09
@Vex_TTD @schmeo @EBatres439 @Bungie Bro Oathkeepers are literally reliant on bows being good. Rn bows are really good especially with a well coordinated team. Not to mention how effective blinting and Lemon are.

Sidearms are genuinely underated a tricksleeves make them better. ➡️
TTD 2022-04-21 20:17:21
@Vex_TTD @schmeo @EBatres439 @Bungie Even if these exotics aren’t to your liking, that doesn’t change my point that there are plenty of good exotics besides stomp-ee5.

Tbh idek if I’m gonna switch off of them come next season because you can negate the nerf.
TTD 2022-04-21 20:19:42
@notmrmanziel How would you say this compares to a lot of the “new” stocks? (SHOP, SQ, TTD, CRM, TWLO, etc). This feels very similar but I was clearly not a trader/investor back then
TTD 2022-04-21 20:21:03
RT @zorbiqq69: I’m actually impressed with this twab. If all this tuning makes a ACTUAL skill gap this could be good. Warlocks will rule th…
TTD 2022-04-21 20:23:20
@whjunhui Kan aku temenmu harusnya bisa lah diusahain dpt ttd 13 member .g
TTD 2022-04-21 20:25:13
Maaf Gatau awey Mas 🙏

Ttd: 👇 https://t.co/JqW4lM2NSY https://t.co/kQIifq747h
TTD 2022-04-21 20:26:36
@Vex_TTD @Ihavenofckclu @EBatres439 @Bungie If you’re boring just say that. I could put on Stompees, chappy, and my S tier pali and go off, and could have a boring evening being as basic as a Brittany with a pumpkin spice latte.

Although, maybe I should swap Vex for Brittany.
TTD 2022-04-21 20:30:29
@Vex_TTD @schmeo @EBatres439 @Bungie Bro if you’re going up against 2.5 kd players you should be fine.

It’s clear the intention is lowering the aim assist which will only raise the skill ceiling. Even then, unless you are running scrims or are a tourney player you aren’t running into 2.5 kd players all the time.
TTD 2022-04-21 20:31:35
RT @omeshomesh: Dear fans klub lain yang suka mengolok-olok kami apalagi beberapa tahun lalu, fans klub bango a.k.a history fc mengucapkan…
TTD 2022-04-21 20:31:35
@murakamiseed_ @takashipom @qis_belle @JoshKeding21 @Viman68205844 @Diab1O123 @Torresr85381787 @Donelle60432731 @Amelia57487080 @NFT_WOW @Linll088313 @jhajhriaAbhi @Warrick75826995 @blakemoser @kobeee558 @NFTeze @mariyoyoko @TTD_Mike7 @NFThunter420 @QuachAnh12 @johannespetfre @eoganacht
TTD 2022-04-21 22:01:3863.70 63.00 -6.73%
2022-04-22

TTD 2022-04-22 00:12:00
RT @datadili: The Trade Desk, Inc. traded 25% above average volume, $TTD up 0.04%
TTD 2022-04-22 04:01:4163.20 63.10 -6.73%
TTD 2022-04-22 05:01:4464.10 63.21 -6.71%
TTD 2022-04-22 06:01:4664.10 62.00 -6.88%
TTD 2022-04-22 07:01:4863.99 62.51 -7.76%
TTD 2022-04-22 08:01:4064.00 62.60 -5.62%
TTD 2022-04-22 09:01:4463.70 63.15 -6.85%
TTD 2022-04-22 10:01:4363.44 63.26 0.19%
TTD 2022-04-22 11:03:3562.84 62.71 -0.63%
TTD 2022-04-22 12:02:0761.01 60.96 -3.51%
TTD 2022-04-22 13:01:4260.15 60.12 -4.84%
TTD 2022-04-22 13:12:06
$TTD #TRADEDESK - 1H: Dado que todos los elementos son claramente bajistas, sería posible para los traders operar solo con posiciones short (de venta) en THE TRADE DESK... https://t.co/P1bSaxUtrI
TTD 2022-04-22 13:12:06
$TTD #TRADEDESK - 1H: Dado que todos los elementos son claramente bajistas, sería posible para los traders operar solo con posiciones short (de venta) en THE TRADE DESK... https://t.co/uxyDLW2aHE
TTD 2022-04-22 14:01:4959.99 59.92 -5.14%
TTD 2022-04-22 15:01:5759.79 59.74 -5.43%
TTD 2022-04-22 16:01:5859.45 59.35 -6.09%
TTD 2022-04-22 17:01:4761.36 59.16 -6.39%
TTD 2022-04-22 18:00:5661.36 59.21 -6.03%
TTD 2022-04-22 19:08:4463.70 63.00 -6.73%
TTD 2022-04-22 20:01:3959.27 59.00 -12.90%
TTD 2022-04-22 23:01:4061.36 59.21 -5.64%
2022-04-23

TTD 2022-04-23 14:13:02
The Trade Desk, Inc's quarterly revenue growth rate YoY of 23.70% ranked 1559 out of 5721 companies in our database.

https://t.co/BHaLdYbSls $TTD
2022-04-25

TTD 2022-04-25 00:04:5459.27 59.00 -6.27%
TTD 2022-04-25 04:01:4659.20 57.20 -6.30%
TTD 2022-04-25 04:20:36
aduh minta ttd dosen selalu jd struggle prkuliahanku, akan terpatri sampe mati rasa trauma minta ttd ini hingga akhir hayat
TTD 2022-04-25 04:21:12
semoga ak sukses menjadi wong sg d jaluki ttd dan bukan sebaliknya yaampun benci
TTD 2022-04-25 04:24:21
@dooriq gua td ttd pakai privy kaget kirain auto dibikinin ttd nya ternyata bisa dibikin sendiri wkwkwk norak
TTD 2022-04-25 04:27:48
RT @ptotto: 太鼓焚き火ダンスナイトのソロセッション。太鼓が良すぎてあっという間の夜でした。ありがとうございました☺️🔥🪘
#TTD_VRC https://t.co/lVqYckoxH0
TTD 2022-04-25 04:29:14
Yg bikin report salah, yg ttd ga cek salah jg ga? Siap2 tempur besok nih😓
TTD 2022-04-25 04:30:21
Seputar PA : PA. Ttd - April 2022 Perkara PA Tebing Tinggi Berhasil Berdamai Tanpa Mediasi
https://t.co/W0pJrSgF9z
TTD 2022-04-25 04:30:47
RT @videnworld: vdn! fansign berkedok nobar😂 dikasih polaroid segepok mereka kaget trs diliatin satu" sambil dipilihin yg bagus buat di ttd…
TTD 2022-04-25 04:31:25
Engga di wa engga di ig engga di fb kenapa pada minta pap ttd ku sih, mana dihargai 200rb pulak 😩 https://t.co/8IHaP4Kidp
TTD 2022-04-25 04:33:02
@hrdbacot kratingdaeng, timun sama tisumejik.

ttd.
kakek sugiono https://t.co/3zDGnlFNfH
TTD 2022-04-25 04:35:33
RT @videnworld: vdn! fansign berkedok nobar😂 dikasih polaroid segepok mereka kaget trs diliatin satu" sambil dipilihin yg bagus buat di ttd…
TTD 2022-04-25 04:37:29
RT @ThetaWarrior: TW #FocusList 🛰

$CHWY Calls >36.7 | Puts <34.48
$CRWD Calls >227.2 | Puts <203.68
$TTD Calls >69.82 | Puts <59.29
$UPST…
TTD 2022-04-25 04:38:43
Ku kira ttd SK P3K turun bulan Juni eh ternyata besok 🙆🏼‍♀️, Ramadhan ini berkah banget ,
TTD 2022-04-25 04:39:50
@collegemenfess minta ttd png bisa nga nder?
TTD 2022-04-25 04:40:34
@nctzenbase Jeno as member band lokal yg lg ikut ttd https://t.co/aOY4sP7YXY
TTD 2022-04-25 04:41:18
Day 100 mencari tanda tangan dosen

Old style sekali gabisa gitu online ttd yeuhhhg nyebelin
TTD 2022-04-25 04:41:22
RT @gabrielfbiano: Jadi guna nya ttd kmren apa ya? Sama markirin mobil yg bkin emosyen ntu, kok thread nya gk diminta???
TTD 2022-04-25 04:41:23
@tyo_________ @spillproduk @hrdbacot @worksfess 🤣aku sih tipikal sat set sat set. Ga suka numpuk kerjaan. Malah misal aku udah tau si A mau resign tgl sekian, udah aku print duluan. Jadi pas acc Manager langsung aku kasih itu suratnya buat beliau ttd.
Mungkin HRmu byk kerjaan mas
TTD 2022-04-25 04:41:45
Jadi ini orang yg sama waktu ttd nya keliatan. Kok beda bgt ya https://t.co/ZrS7lo9DL7
TTD 2022-04-25 04:43:59
@MichaeI_Tong Jiah kok ttd kiyaynya bang imam
TTD 2022-04-25 04:45:58
MENUNGGU SELFIE DAN TTD IKONIKNYA JONGDAE!!!!!!!!!!!!!

OUR KING VOCAL IS BACK

#다시_찾아온_종대의_봄
#HelloAgainCHEN
#WelcomeBackCHEN
#HelloMyDae

#CHEN_Hello @weareoneEXO

https://t.co/n7g7J598m9 https://t.co/J19dnjTs5A
TTD 2022-04-25 04:47:30
Ngurus surat dispen supaya dapat TTD kesiswaan, karena dulu ruang kesiswaan dan BK barengan. https://t.co/ns8LY6qMYG
TTD 2022-04-25 04:51:36
@ttd_s1 さん
ご参加ありがとうございます😊

抽選結果は動画の最後で発表❗️
当選者の方へは後日DMをお送りいたします!

キャンペーンは4月28日まで♪

▼ブランドサイトはこちら
https://t.co/TPAJ84X65r https://t.co/UDZNuPOKlu
TTD 2022-04-25 04:52:24
sung ttd pak pres @Nuueee https://t.co/CFr8nTqpud
TTD 2022-04-25 04:52:49
RT @BeeCanI: sung ttd pak pres @Nuueee https://t.co/CFr8nTqpud
TTD 2022-04-25 04:53:19
yaAllah ini mau ttd kontrak kudu bismillah 99x kali dulu kayanya
TTD 2022-04-25 04:55:20
pasti ttd nya kecil https://t.co/7nqsOagEkI
TTD 2022-04-25 04:56:21
@Seariusjimmy Kan ada ttd ayang 😍
TTD 2022-04-25 04:57:16
yaelah belum kelar ternyata, masih minta ttd lagi
TTD 2022-04-25 04:59:16
@sbyfess piye buku ttd sholat traweh wes penuh gorong?
TTD 2022-04-25 05:02:0558.53 57.20 -7.65%
TTD 2022-04-25 05:03:27
RT @svbcttd: యోగదర్శనం | Yogadharsanam | Kuppa Viswanadha Sarma | Tirumala | 20-04-2022 | SVBC TTD

" ఓం నమో వేంకటేశాయ "

watch in youtube…
TTD 2022-04-25 05:05:08
dear dospem ayo bales wa dan ttd skripsi gue dong alias biar beres semuanya, gue udh muak 😔
TTD 2022-04-25 05:06:11
@Baycdrops @yugalabs @BoredApeYC @soyome
@Nonfuntesticles
@paex_danilo
@iDesigne4U
@mussel_russel
@Charlyn73312054
@Bebe19584839
@jcarvalho81
@JakeSmi26527068
@D985_ttd
@ranaramanindian
@ngutor6
@Homage49_
@djbrunormx
@CavemanTits
@zhang_lilei
@Throughsetter
@BobGu77214149
@Castle_Ill
@nguy36749293
@OneShoeBoy1
TTD 2022-04-25 05:08:11
pusing gara2 ttd
TTD 2022-04-25 05:09:39
RT @ThetaWarrior: TW #FocusList 🛰

$CHWY Calls >36.7 | Puts <34.48
$CRWD Calls >227.2 | Puts <203.68
$TTD Calls >69.82 | Puts <59.29
$UPST…
TTD 2022-04-25 05:11:17
@frostsotan percayalah part minta ttd tu another never ending saga alias kataku sabar n semangat sobat 😃👍
TTD 2022-04-25 05:12:02
RT @quinn_corner023: Bismillaah

Nah kalo ini
sungguhan LAST SHIPPING yah

coz eskpedisinya mulai overload gaisss 😂✌️

Sampai jumpa after…
TTD 2022-04-25 05:13:03
🩸 New Airdrop: Trust Dollar
🎁 Reward: 5,000,000 TTD
👁️ 1 Trust Dollar = 1$ Listing
👥 Per Refer: $150 TTD (150$)
⌛️ Distribution: 2 May, 2022

🔗 Airdrop Link :- https://t.co/w4QEW7WoIi

🔹 Complete Mandatory Task
🔹 Submit your BEP20 address
🔹 Do Some Refers & Withdraw https://t.co/ta69kQRKXD
TTD 2022-04-25 05:13:27
RT @0xmze: 🩸 New Airdrop: Trust Dollar
🎁 Reward: 5,000,000 TTD
👁️ 1 Trust Dollar = 1$ Listing
👥 Per Refer: $150 TTD (150$)
⌛️ Distribution:…
TTD 2022-04-25 05:13:44
🩸 New Airdrop: Trust Dollar
🎁 Reward: 5,000,000 TTD
👁️ 1 Trust Dollar = 1$ Listing
👥 Per Refer: $150 TTD (150$)
⌛️ Distribution: 2 May, 2022

🔗 Airdrop Link :- https://t.co/w4QEW7WoIi

🔹 Complete Mandatory Task
🔹 Submit your BEP20 address
🔹 Do Some Refers & Withdraw
TTD 2022-04-25 05:13:52
RT @0xmze: 🩸 New Airdrop: Trust Dollar
🎁 Reward: 5,000,000 TTD
👁️ 1 Trust Dollar = 1$ Listing
👥 Per Refer: $150 TTD (150$)
⌛️ Distribution:…
TTD 2022-04-25 05:17:13
banyak jg novel gua yg ada ttd authornya https://t.co/qQm8KFlUYV
TTD 2022-04-25 05:19:05
Tirupati TTD accommodation for the month of May 2022 will be released to book online on 26th April at 10 AM.

#ttdrooms #tirupatirooms #TTD #srinivasam #madhavam #vishnunivasam https://t.co/edyxcTfw54
TTD 2022-04-25 05:21:08
@spillproduk @hrdbacot @worksfess diriku nunggu sampe mau 2bulan lebih, padahal gua tau klo bikin paklaring itu bisa sehari jadi yg lama palingan nunggu ttd bos doang dan gua tau pak bos itu ga susah dimintain ttd orang dia hampir tiap hari ada dikantor, orang HR nya aja yg suka ngelama2in Wkwkwk
TTD 2022-04-25 05:21:10
@alextham878 MODAR!!
Sok jago..!!
Bangsat tetap lah menjadi Bangsat pada waktunya!!
Penjarakan..jangan sampai cuma ttd di atas materai 1000rb
TTD 2022-04-25 05:25:23
I'm truly happy bisa ketemu author hebatt😍 kalian KEREN BANGET SERIUSS😭😭👍maaf bgtt krn terlalu speechless & bingung aku cuma minta ttd ka Gia doang, krn udh gemeter duluan akutuh:( Nyesel bgt🥲 semoga ada kesempatan bertemu lagi ya ka @ijoscripts @sunsteIIar @yyour__aa 💗💞 https://t.co/0u4K82z5A8
TTD 2022-04-25 05:26:00
@dkfzdl_ Bener juga, kan 2023 tuh mulai abis kontraknya, siapa tau dah di ttd in ga renew tahun ini 🤣
TTD 2022-04-25 05:26:13
@sbmptnfess ada nisn, npsn, ttd kepsek, cap sekola, foto diri
TTD 2022-04-25 05:26:54
Udh ttd #SKPPPK tadi di walkot JakSel.. one step closer guys...
TTD 2022-04-25 05:28:40
@gyu8ie min kalo beli dapet ttd gyubi ngga
TTD 2022-04-25 05:28:55
ಓಂ ನಮೋ ಶ್ರೀನಿವಾಸಯ.🙏🙏🙏🌸🌸🌸🌸🌸🏵🏵🏵🏵🏵🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼 #bhakti #ttd #Tirupati #Tirumala #indiangods https://t.co/YMPKzU5yyU
TTD 2022-04-25 06:02:2258.82 58.11 -6.57%
TTD 2022-04-25 07:01:3858.92 58.30 -6.48%
TTD 2022-04-25 08:01:4659.20 58.12 -6.72%
TTD 2022-04-25 09:01:4959.20 58.93 -6.15%
TTD 2022-04-25 10:02:1160.37 60.25 2.25%
TTD 2022-04-25 11:01:4561.17 61.06 3.64%
TTD 2022-04-25 12:01:3761.65 61.60 4.42%
TTD 2022-04-25 13:01:5561.90 61.71 4.57%
TTD 2022-04-25 14:01:5162.17 62.05 5.25%
TTD 2022-04-25 15:01:4861.96 61.92 4.93%
TTD 2022-04-25 16:01:5863.09 62.15 6.78%
TTD 2022-04-25 17:01:5563.06 62.65 6.66%
TTD 2022-04-25 19:07:1963.05 62.12 -0.51%
TTD 2022-04-25 20:02:0963.08 62.60 -0.21%
TTD 2022-04-25 22:01:4663.08 62.60 6.69%
2022-04-26

TTD 2022-04-26 04:01:4762.78 62.14 6.69%
TTD 2022-04-26 05:01:5463.21 62.82 6.66%
TTD 2022-04-26 06:01:5863.10 62.38 6.69%
TTD 2022-04-26 07:01:3963.02 62.33 6.08%
TTD 2022-04-26 08:01:5362.88 62.40 6.60%
TTD 2022-04-26 09:01:4262.60 62.16 6.60%
TTD 2022-04-26 10:01:5760.78 60.69 -3.44%
TTD 2022-04-26 11:01:4760.06 59.95 -4.54%
TTD 2022-04-26 12:01:5659.70 59.61 -5.03%
TTD 2022-04-26 13:01:4260.81 60.71 -3.36%
TTD 2022-04-26 14:01:4760.17 60.05 -4.38%
TTD 2022-04-26 15:01:5761.32 61.16 -2.67%
TTD 2022-04-26 16:01:4459.85 59.30 -5.20%
TTD 2022-04-26 17:01:4458.14 57.74 -7.70%
TTD 2022-04-26 18:02:0758.35 58.15 -7.46%
TTD 2022-04-26 19:03:4059.20 58.00 1.00%
TTD 2022-04-26 20:01:3859.10 59.03 0.34%
TTD 2022-04-26 23:01:3259.10 59.03 -4.60%
2022-04-27

TTD 2022-04-27 04:02:0660.50 59.87 -4.60%
TTD 2022-04-27 05:01:4560.38 59.28 -3.84%
TTD 2022-04-27 06:01:4260.09 59.31 -3.84%
TTD 2022-04-27 07:01:4959.95 59.50 -3.24%
TTD 2022-04-27 08:02:1059.10 58.46 -4.94%
TTD 2022-04-27 09:01:4259.53 58.44 -5.49%
TTD 2022-04-27 10:01:5460.67 60.55 2.54%
TTD 2022-04-27 11:02:1458.92 58.83 -0.47%
TTD 2022-04-27 12:01:5357.50 57.42 -2.81%
TTD 2022-04-27 13:02:1258.26 58.22 -1.49%
TTD 2022-04-27 14:01:5857.91 57.87 -1.98%
TTD 2022-04-27 15:01:5657.37 57.30 -3.05%
TTD 2022-04-27 16:01:5957.50 57.00 -3.50%
TTD 2022-04-27 17:01:4760.04 58.60 -0.85%
TTD 2022-04-27 19:14:1859.40 58.80 -5.08%
TTD 2022-04-27 20:01:5759.50 58.99 -4.28%
TTD 2022-04-27 22:01:4459.50 58.99 0.25%
2022-04-28

TTD 2022-04-28 04:01:4560.50 59.55 0.25%
TTD 2022-04-28 05:01:4959.86 59.32 1.25%
TTD 2022-04-28 06:01:4259.52 59.18 0.61%
TTD 2022-04-28 07:01:5459.50 58.87 -0.34%
TTD 2022-04-28 08:01:4959.44 58.97 -0.08%
TTD 2022-04-28 09:01:5659.11 58.50 -1.10%
TTD 2022-04-28 10:01:5658.74 58.65 -1.13%
TTD 2022-04-28 11:02:0057.59 57.52 -2.98%
TTD 2022-04-28 12:01:4957.34 57.24 -3.61%
TTD 2022-04-28 13:01:5260.10 60.04 1.32%
TTD 2022-04-28 14:01:3960.96 60.91 2.72%
TTD 2022-04-28 15:01:4561.49 61.41 3.73%
TTD 2022-04-28 16:01:4760.72 60.70 2.38%
TTD 2022-04-28 17:01:3761.00 59.43 1.01%
TTD 2022-04-28 19:12:5061.00 59.22 0.12%
TTD 2022-04-28 20:01:4861.00 58.90 -0.08%
TTD 2022-04-28 22:01:4861.00 58.90 0.25%
2022-04-29

TTD 2022-04-29 04:01:5467.00 56.50 0.25%
TTD 2022-04-29 05:02:0660.38 59.50 1.78%
TTD 2022-04-29 06:01:5360.37 59.55 1.73%
TTD 2022-04-29 07:01:4660.59 59.60 1.56%
TTD 2022-04-29 08:01:5759.76 59.23 1.07%
TTD 2022-04-29 09:01:4159.74 59.14 0.66%
TTD 2022-04-29 10:01:4563.68 63.52 7.68%
TTD 2022-04-29 11:01:4861.37 61.27 3.84%
TTD 2022-04-29 12:01:4961.33 61.22 3.59%
TTD 2022-04-29 13:01:4060.74 60.69 2.74%
TTD 2022-04-29 14:01:5760.08 60.01 1.61%
TTD 2022-04-29 15:01:5459.62 59.54 0.83%
TTD 2022-04-29 16:01:3762.00 58.90 -0.30%
TTD 2022-04-29 17:01:4660.00 59.06 0.05%
TTD 2022-04-29 19:07:4461.00 58.90 0.25%
TTD 2022-04-29 20:01:3560.00 58.50 0.59%
TTD 2022-04-29 23:01:4260.00 58.50 -1.61%
2022-05-02

TTD 2022-05-02 04:01:4159.71 59.03 -1.61%
TTD 2022-05-02 05:01:5459.73 58.87 -2.16%
TTD 2022-05-02 06:01:4659.90 59.10 -2.16%
TTD 2022-05-02 07:01:5059.76 59.30 -2.11%
TTD 2022-05-02 08:01:3958.85 58.13 -2.27%
TTD 2022-05-02 09:01:5058.80 58.60 -2.94%
TTD 2022-05-02 10:01:5060.62 60.39 1.94%
TTD 2022-05-02 11:01:4759.37 59.33 0.10%
TTD 2022-05-02 12:01:5360.36 60.29 1.80%
TTD 2022-05-02 13:01:5059.78 59.71 0.83%
TTD 2022-05-02 14:02:0059.60 59.55 0.46%
TTD 2022-05-02 15:01:4159.92 59.84 0.98%
TTD 2022-05-02 16:02:0863.09 61.60 4.81%
TTD 2022-05-02 17:01:5062.48 61.60 4.55%
TTD 2022-05-02 18:05:3262.06 61.61 3.91%
TTD 2022-05-02 19:05:1962.06 61.60 2.21%
TTD 2022-05-02 22:01:5962.06 61.60 5.66%
2022-05-03

TTD 2022-05-03 04:02:0362.71 61.65 5.66%
TTD 2022-05-03 05:01:3962.33 61.63 6.19%
TTD 2022-05-03 06:01:4362.47 61.58 6.19%
TTD 2022-05-03 07:01:3661.92 61.22 5.49%
TTD 2022-05-03 08:01:5661.98 61.30 6.30%
TTD 2022-05-03 09:01:5562.10 61.72 6.35%
TTD 2022-05-03 10:01:5062.44 62.15 1.12%
TTD 2022-05-03 11:01:5160.51 60.42 -1.77%
TTD 2022-05-03 12:02:0560.38 60.30 -2.13%
TTD 2022-05-03 13:01:5558.66 58.61 -4.85%
TTD 2022-05-03 14:01:5559.88 59.84 -2.73%
TTD 2022-05-03 15:01:5360.48 60.41 -1.85%
TTD 2022-05-03 16:01:5461.00 59.50 -1.17%
TTD 2022-05-03 17:01:3461.00 59.50 -2.11%
TTD 2022-05-03 18:03:3060.59 59.50 -2.14%
TTD 2022-05-03 19:06:3262.06 61.60 5.66%
TTD 2022-05-03 20:01:4061.00 60.32 3.57%
TTD 2022-05-03 22:01:3661.00 60.32 -1.58%
2022-05-04

TTD 2022-05-04 04:01:3960.91 60.09 -1.58%
TTD 2022-05-04 05:01:3560.97 60.02 -0.77%
TTD 2022-05-04 06:01:5461.00 60.04 -0.77%
TTD 2022-05-04 07:01:4260.95 60.16 -1.96%
TTD 2022-05-04 08:02:2061.00 60.16 -2.20%
TTD 2022-05-04 09:01:5460.89 60.20 -2.20%
TTD 2022-05-04 10:01:4557.70 57.61 -4.52%
TTD 2022-05-04 11:01:3256.84 56.76 -5.91%
TTD 2022-05-04 12:01:5057.02 56.96 -5.65%
TTD 2022-05-04 13:01:5359.21 59.13 -1.95%
TTD 2022-05-04 14:01:5660.37 60.24 -0.15%
TTD 2022-05-04 15:01:4461.50 61.40 1.84%
TTD 2022-05-04 16:01:3962.59 62.56 3.61%
TTD 2022-05-04 17:01:4762.60 61.30 3.11%
TTD 2022-05-04 19:02:0462.15 61.30 1.30%
TTD 2022-05-04 20:01:4261.95 61.81 0.75%
TTD 2022-05-04 22:01:4161.95 61.81 2.71%
2022-05-05

TTD 2022-05-05 04:02:1761.79 61.11 2.71%
TTD 2022-05-05 05:01:4161.28 60.97 1.84%
TTD 2022-05-05 06:01:5361.28 60.96 1.84%
TTD 2022-05-05 07:01:5061.49 61.01 1.98%
TTD 2022-05-05 08:01:4061.15 61.01 1.61%
TTD 2022-05-05 09:01:4961.50 60.80 1.51%
TTD 2022-05-05 09:19:13
The Trade Desk, Inc. is down -3.46% in the pre-market $TTD
TTD 2022-05-05 10:01:5458.68 58.59 -5.23%
TTD 2022-05-05 11:01:5356.53 56.47 -8.54%
TTD 2022-05-05 11:12:19
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:12:25
Oh pantesan gak kambek kambek, sibuk kasih ttd ke 57k investor ternyata https://t.co/GOUlCpHHC4
TTD 2022-05-05 11:13:25
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:14:37
LS WINNER dapet ttd WINNER ❌
LS WINNER dapet ttd SUJU ✅ https://t.co/0AmF3ctnR9
TTD 2022-05-05 11:14:47
Setau gue ttd beginian ada alatnya guys. https://t.co/VDAAr8aTgP
TTD 2022-05-05 11:15:13
@collegemenfess Pusing hrs buat proposal, blm lg meeting mendadak, deadline diprcepat, minta ttd ke prodi tp prodinya lambat. Negosiasi sm kaprodi buat approve prokernya. Pusing deh
TTD 2022-05-05 11:15:15
Apa kabar dunia alter?.
Selamat hari Raya Idulfitri, selamat berkumpul dengan keluarga ya.

Ttd:
Dari aku yang gak punya kampung halaman. https://t.co/3cCbKMYpOn
TTD 2022-05-05 11:16:16
@wiuwiiii katanya gaperlu di ttd... jd gimanaaa
TTD 2022-05-05 11:16:53
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:16:53
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:16:55
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:17:31
@AjTrader7 Thank u boss 250$ $TTD watching $QQQ
TTD 2022-05-05 11:18:02
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:18:39
RT @riandasiburung1: Karena Pemiliknya si Rianda Dwi Perwiratama sedang SAKIT JIWA. Maka akun ini akan kami MUSNAHKAN.

ttd Kang Cendol ht…
TTD 2022-05-05 11:19:04
This is me with my portfolio $AMZN $QQQ $NVDA $AMD $SE $TTD $SPY #StockMarket #bitcoin https://t.co/KEkVjbmhPS https://t.co/KUCscxYyj5
TTD 2022-05-05 11:19:13
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:19:38
RT @GW_Initiative: We need your support to fund our innovative new approach to combatting dis- and misinformation by targeting its source.…
TTD 2022-05-05 11:20:24
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:20:26
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:21:08
RT @GW_Initiative: We need your support to fund our innovative new approach to combatting dis- and misinformation by targeting its source.…
TTD 2022-05-05 11:21:49
RT @1percent2021: @AjTrader7 Thank u boss 250$ $TTD watching $QQQ
TTD 2022-05-05 11:22:42
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:22:45
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:23:52
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:23:52
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:24:05
RT @GW_Initiative: We need your support to fund our innovative new approach to combatting dis- and misinformation by targeting its source.…
TTD 2022-05-05 11:25:00
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:25:27
@FWBESS Cantik, manis dan imut
Pujaan kaum laki2 banget
Boleh photo bareng sama minta ttd?
TTD 2022-05-05 11:26:00
RT @NesiKa11: @hi_bubo Buat pelajaran aja kalo next project sebelum start udah ttd hitam di atas putih. Jelasin harga, DP, deadline, pinalt…
TTD 2022-05-05 11:26:09
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:26:10
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:26:21
@kihyunest Besok ke konser siapa ya biar kyuhyun dtg trus ttd in aku jg
TTD 2022-05-05 11:27:54
Oh wow
I did right
M blessed 🥲 to Sold everything in the morning 🚀🌈🤷‍♀️
$bkng $tsla $ttd $shop https://t.co/GPNhm2xWNI
TTD 2022-05-05 11:27:58
bonuss ttd lngsng dri orng ny😭😭😭 https://t.co/EQkKDYy8VZ
TTD 2022-05-05 11:28:27
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:28:27
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:28:29
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:29:02
@vamsi_padala @HawesomeSid @Soul_Indiian @AADHF__007 @Praveen4ntr_9 Avnu bro maybe adhi vere temple lodhi anukunta, TTD photos tiyanidhu and publishing kuda cheyadhu
TTD 2022-05-05 11:29:31
فويس ؟ تعالي خاص سناب او لاين https://t.co/q5fzsUxXRI
TTD 2022-05-05 11:29:35
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:29:54
RT @maru17_vrc: 【VRCイベント告知】
タイコたき火ダンスナイト
5/6(金) 22時開催!

ジャンベとダラブッカの打楽器演奏、DJが繰り出す民族ビートに野生を解放しよう。

参加方法:
「Maru-17」「はにわ_HANIWA」「3Marco」にJOIN
演…
TTD 2022-05-05 11:30:23
RT @cekerbebekk: @hanmula harta warisan ni emg complicated, kejadian sendiri d klga mamaku. eyang kakung dan uti meninggal dan sodara2nya p…
TTD 2022-05-05 11:30:46
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:30:47
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:31:02
Jadi penasaran klo tahbisan imam gitu apa perlu dana banyak ya ??

Ttd
Umat yg penuh perhitungan 😅 https://t.co/u2c8xbD1ew
TTD 2022-05-05 11:31:55
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:32:37
RT @Jisungfess: kira" ada yang nemuin ttd jisung! disitu gk ya 😭❤️ gemes banget https://t.co/k4YHC7hqqI
TTD 2022-05-05 11:33:04
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 11:33:05
@NamrataMiler3 ttd?
TTD 2022-05-05 12:01:5755.82 55.77 -9.76%
TTD 2022-05-05 13:01:4856.10 56.03 -9.32%
TTD 2022-05-05 14:01:4954.97 54.90 -11.13%
TTD 2022-05-05 15:01:5054.50 54.46 -11.84%
TTD 2022-05-05 16:01:4855.20 54.17 -10.77%
TTD 2022-05-05 17:02:0055.45 54.17 -10.40%
TTD 2022-05-05 18:08:5755.55 54.17 -10.45%
TTD 2022-05-05 19:02:5261.95 61.81 2.71%
TTD 2022-05-05 20:01:5355.55 54.86 2.71%
TTD 2022-05-05 22:01:3655.55 54.86 -9.78%
2022-05-06

TTD 2022-05-06 04:01:4355.25 54.42 -9.78%
TTD 2022-05-06 05:01:5655.25 54.71 -9.86%
TTD 2022-05-06 06:01:4455.47 54.50 -10.01%
TTD 2022-05-06 07:01:5455.22 54.53 -10.01%
TTD 2022-05-06 08:01:4555.05 54.20 -10.38%
TTD 2022-05-06 09:02:1155.39 54.00 -10.69%
TTD 2022-05-06 10:01:04
TTD Aggressive Elevated Risk: The Trade Desk Inc. $TTD triggered at $50.11 on 06-May-22 EST https://t.co/n2TTEFL3iI
TTD 2022-05-06 10:01:5949.82 49.73 -9.97%
TTD 2022-05-06 11:01:4751.59 51.52 -6.62%
TTD 2022-05-06 11:55:03
$TTD (NASDAQ) Stock Rating Changed to Strong Buy: The Trade Desk Inc >> https://t.co/yxAfiwxiWQ
TTD 2022-05-06 12:01:4451.25 51.18 -7.38%
TTD 2022-05-06 13:02:0352.32 52.24 -5.41%
TTD 2022-05-06 13:53:44
The Trade Desk, Inc. traded 2% above average volume, $TTD down -6.69%
TTD 2022-05-06 14:01:3850.67 50.62 -8.38%
TTD 2022-05-06 15:01:5549.03 48.99 -11.31%
TTD 2022-05-06 16:01:4149.14 48.80 -11.45%
TTD 2022-05-06 17:01:4249.00 48.66 -11.87%
TTD 2022-05-06 19:07:2049.05 48.66 0%
TTD 2022-05-06 20:01:4149.14 48.66 -20.16%
TTD 2022-05-06 22:01:4349.14 48.66 -10.03%
TTD 2022-05-06 22:50:51
RT @rutomart: bismillah wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego 🙆🏻‍♀️✨
TTD 2022-05-06 22:51:14
After coding all week, here is how I am starting my weekend! Happy Friday everyone! #TTD #devlife #Coding #alwayslearning https://t.co/zAyd9o6tXH
TTD 2022-05-06 22:52:16
@Sree_radhee @TTVaibhavam @TirumalaDiaries @Radhikachow99 @ttd_seva @GoTirupati 🙏🙏
TTD 2022-05-06 22:52:28
RT @ptotto: #TTD_VRC #VRchat 本日のMaruさんの太鼓生演奏ダンスセッション!立ち位置が焚火に近くて炎に呑まれていました🪘🔥
素敵な場所と踊る機会を頂き、ありがとうございました😊 https://t.co/aaztZyzGEj
TTD 2022-05-06 22:52:55
RT @srivalli2000: SVBC TTD వాళ్ళు ఎం పోస్ట్లు వేస్తున్నారు?
ఇవా వాళ్ళు వేయాల్సింది?😡 https://t.co/Ggx9s5tQO7
TTD 2022-05-06 22:53:53
RT @lesodazo: #TTD_VRC https://t.co/1I3kzVTkvX
TTD 2022-05-06 22:54:12
RT @3Marco_VRChat: #TTD_VRC たいこたき火ダンスナイトお疲れ様でした!今日も素晴らしい盛り上がり!私のDJは1ターン目は純な民族音楽、アフターでは民族音楽+Deep Forest、Enigmaなどのニューエイジ系を散りばめたりしました!楽しかったですよ…
TTD 2022-05-06 22:54:39
#TTD_VRC #vrchat
アフターに一人静かに太鼓を叩く3Marcoさん。
ケモルマさんがバグパイプで参加!たき火イベントでバグパイプのアメイジンググレイス。素敵でした!Cyphirin さんも早朝からダンスとパフォーマンスをありがとうございました!✨✨✨ https://t.co/zWOTahfgjC
TTD 2022-05-06 22:56:23
#TTD_VRC
#VRChat
蜘蛛の糸 https://t.co/ytTp7luVC7
TTD 2022-05-06 22:57:43
jadi inget waktu itu setiap weekend kalo ada inbox di dkt rmh selalu dtng apalagi kalo ada Cherrybelle,trs mantengin di pintu keluar biar bisa ketemu sama minta ttd. dpt tuh 9 ttd dari perjuangan berkali-kali https://t.co/bgNYkcO5iI
TTD 2022-05-06 22:58:35
@winsoleil @nomnomkies @brightwin_fess @intanrrr Nanti janlup kertas hvs 1 rim buat minta ttd artis
TTD 2022-05-06 23:01:18
RT @yarrepann: #VRChat
#TTD_VRC
タイコたき火ダンスナイト行ってきた、この日の為にさおりさんとダンスセッションの練習をしたり、やれ娘の衣装の用意、そして緊張の本番70以上の人の前でダンス、ん~自己評価50点だな~、ダンスはプロに任せて、私達は楽…
TTD 2022-05-06 23:01:19
@SonrightT @Rizmaya__ @Bams_1eng "Istri Orang, adalah istri kita juga,
Karena kita, adalah Orang"
Ttd: Gatot
TTD 2022-05-06 23:01:46
RT @Favisamasann: ぽっとちゃんのファンなのでシャッター連射してました(一か月ぶり2回目 #TTD_VRC https://t.co/5jpt5fr6UW
TTD 2022-05-06 23:02:19
TTDはバイドで遊びに行けなかったけどタイミングでまた行きたい位楽しいイベント
TTD 2022-05-06 23:02:41
Top 8 -
Ultimate Singles

1 Halcyon2064
2 MagvirPalu
3 TTD | Cowbell
4 notsosimplebob
5 billbourin
5 guardcake
7 KabadiJahan
7 TTD | Trex1112224
TTD 2022-05-06 23:02:46
RT @fati88kili: I always think subtle acting is the best acting school, simple yet complicated it hits u right with the emotion without eve…
TTD 2022-05-06 23:05:41
RT @ptotto: #TTD_VRC #VRchat 本日のMaruさんの太鼓生演奏ダンスセッション!立ち位置が焚火に近くて炎に呑まれていました🪘🔥
素敵な場所と踊る機会を頂き、ありがとうございました😊 https://t.co/aaztZyzGEj
TTD 2022-05-06 23:05:56
RT @Favisamasann: ぽっとちゃんのファンなのでシャッター連射してました(一か月ぶり2回目 #TTD_VRC https://t.co/5jpt5fr6UW
TTD 2022-05-06 23:06:14
శ్రీవారి మెట్టు మార్గం పునఃప్రారంభం.. రూ.3.60 కోట్లతో యుద్ధ ప్రాతిపదికన మరమ్మతులు పూర్తి.

#CMYSJagan #SrivariMetlu #Tirumala #TTD https://t.co/HU1v19QHNu
TTD 2022-05-06 23:06:30
RT @ptotto: #TTD_VRC #VRchat 本日のMaruさんの太鼓生演奏ダンスセッション!立ち位置が焚火に近くて炎に呑まれていました🪘🔥
素敵な場所と踊る機会を頂き、ありがとうございました😊 https://t.co/aaztZyzGEj
TTD 2022-05-06 23:06:33
@worksfess Selamat senderr waktu pertama kali mau kerja aku jg gini hahah aku kebetulan jg sama di instansi pmrnth yg pasti sih hapalin ruang2 berserta org2nya sih. Klo ngurus spj/ttd gtu hapalin alurnya mana kemana. Pelajarin arsip yg ada dimeja atau lemari km berkaitan posisi km. Goodluck
TTD 2022-05-06 23:06:45
శ్రీవారి మెట్టు మార్గం పునఃప్రారంభం.. రూ.3.60 కోట్లతో యుద్ధ ప్రాతిపదికన మరమ్మతులు పూర్తి.

#CMYSJagan #SrivariMetlu #Tirumala #TTD https://t.co/lUPCawX1Mu
TTD 2022-05-06 23:08:05
5/6深夜に野生に還る…
たいこたき火ダンスナイト #TTD_VRC にお邪魔しました!
太鼓のサウンドって不思議でハートが揺さぶられて、ダンスをしている方を見ていると自然に声が出てしまいます。ウルルルルルル
途中で落ちてしまいましたがダンサー&サウンドクリエーターの皆様ありがとうございました! https://t.co/nvLVQ1vfNN
TTD 2022-05-06 23:09:53
"Bu, dapat salam dari 2 keranjang baju bersih"

Ttd
Setrikaan
TTD 2022-05-06 23:10:00
$TTD ~All that you need to know., Shorts haven't covered a single share. https://t.co/BreTe2IjJ1
TTD 2022-05-06 23:11:39
Ttd bisa dipalsuin tpi perasaan aku ke kamu apa adanya
TTD 2022-05-06 23:12:57
RT @shibkali332211: $TTD $TAOP $JFK $CEMI $SPY $TSLA $SHOP $AMZN $NVDA $ROKU $EBAY $AMD $BB $DAL $DOW $KODK $AAPL
Over 75k+ people. Join n…
TTD 2022-05-06 23:13:30
RT @Yakimorokoshi_v: 華やかでもありシンプルでもあり最高のイベントです
#TTD_VRC https://t.co/p9B6JrhIhD
TTD 2022-05-06 23:14:33
RT @Yakimorokoshi_v: #TTD_VRC https://t.co/T1EdEdGi6R
TTD 2022-05-06 23:14:43
@wisvky wih seleb, minta ttd dong
TTD 2022-05-06 23:15:16
@Alex26Brown @CPFoodBlog Not really. I'm at cedar point a couple times a week and have gone since the early 80s so I've seen ttd from the beginning. Plus I've been to great adventure a couple times and would always run into it not working.
TTD 2022-05-06 23:15:47
RT @KOKOkara_KKmade: 5/6深夜に野生に還る…
たいこたき火ダンスナイト #TTD_VRC にお邪魔しました!
太鼓のサウンドって不思議でハートが揺さぶられて、ダンスをしている方を見ていると自然に声が出てしまいます。ウルルルルルル
途中で落ちてしまいましたが…
TTD 2022-05-06 23:18:49
buat temen-temen yang mau beli sekala aku saranin ikut PO 1 aja, kenapa? karena belum tau PO 2 kapan alias belum pasti + PO 2 freebiesnya nggak selengkap di PO 1 (ttd/magnetic bookmark belum tentu ada)
TTD 2022-05-06 23:19:05
Buy or Nay?

Ada satu wl novel yg mau aku beli, liat di olshopnya edisi ttd masih ada cmn krn 'spesial edisi' aku pastiin buat nanya stok lg krn harganya lumayan tp udh 2 hari ga bls chat aku pdhl aktif, trs aku sempet cari tau soal penerbit ini trnyt prnh ada masalah sama
TTD 2022-05-06 23:19:53
RT @oltonchanVRchat: #TTD_VRC
#VRChat
蜘蛛の糸 https://t.co/ytTp7luVC7
TTD 2022-05-06 23:22:14
RT @ptotto: #TTD_VRC #VRchat 本日のMaruさんの太鼓生演奏ダンスセッション!立ち位置が焚火に近くて炎に呑まれていました🪘🔥
素敵な場所と踊る機会を頂き、ありがとうございました😊 https://t.co/aaztZyzGEj
TTD 2022-05-06 23:23:32
RT @Favisamasann: やきもろこしさん #TTD_VRC https://t.co/VA7l9P5zJz
TTD 2022-05-06 23:23:50
Gue pernah suruh TTD fiktif di urusan kantornya. Rencananya itu habis di TTD, duit perusahaan masuk ke rekening gue. Ya gue ogah. Dia malah bilang
"ANEH. CEWEK KALO DIKASIH DUIT SENENG! LAGIAN ITU KANTORNYA ORG KAFIR!"
TTD 2022-05-06 23:25:16
శ్రీ‌వారి మెట్టు మార్గం పునఃప్రారంభం
#YSRCP #YVSubbaReddy #TTD https://t.co/WT8SkSBzci
TTD 2022-05-06 23:26:10
@Sree_radhee @TTVaibhavam @TirumalaDiaries @artist_tree19 @ttd_seva @GoTirupati శుభోదయం🙏 https://t.co/WgTrmZDgsD
TTD 2022-05-06 23:28:12
RT @vrc_no10: Maruさんたちの演奏に合わせてタイコを叩くとキモチいいことに気がついちゃった猫.暑い…暑い…と言いながら叩くのをやめれなくなってて笑った😹
#TTD_VRC https://t.co/TAgjl4P6N0
TTD 2022-05-06 23:28:38
@maru17_vrc ありがとうございます、さおりさんとはQDCで1年近くダンスしていて、なにかダンスで出来る事ないかな?と、それがTTDでした。でも目標を持ってダンスするの楽しかったです、次回も頑張ります。
TTD 2022-05-06 23:28:43
@szelesai mau ttd apa fotbar
TTD 2022-05-06 23:28:48
RT @JayaHoIndia: The official Facebook page of Sri Venkateshwara Bhakti Channel SVBC belonging to TTD being used for political campaign is…
TTD 2022-05-06 23:30:00
Biggest Large-Cap Losers for May 06, 2022:
$BILL -20.52%
$ZLAB -20.21%
$DISH -19.14%
$NET -15.68%
$UI -15.60%
$ILMN -14.63%
$NWSA -13.28%
$TTD -11.31%
$PODD -9.40%
$COIN -9.20%

Research on https://t.co/jp9ZDeBxqV
TTD 2022-05-06 23:30:17
Preloved novel Abi Ghea TTD: 100K

Bonus:
✅ 2 sticker
✅ keychain
✅ bookmark
✅ kupon dari abi
✅ Ekstra chapter book https://t.co/N1ge13Zwun
TTD 2022-05-06 23:31:11
@Radhikachow99 @TTVaibhavam @TirumalaDiaries @artist_tree19 @ttd_seva @GoTirupati 🙏🏻 Govinda
TTD 2022-05-06 23:31:40
RT @vrc_no10: Maruさんたちの演奏に合わせてタイコを叩くとキモチいいことに気がついちゃった猫.暑い…暑い…と言いながら叩くのをやめれなくなってて笑った😹
#TTD_VRC https://t.co/TAgjl4P6N0
TTD 2022-05-06 23:32:45
RT @aniladi____m: SVBC TTD page lo adi veyadam inka worst....
Venkateshwara swamy vi thappithe....inkokati undedhi kaadu pages lo...but ipp…
2022-05-07

TTD 2022-05-07 05:00:17
Congress Park Capital LLC increased stake in $TTD (THE TRADE DESK INC) by 15.91% according to recent filing: https://t.co/GcJnfgHqeA
2022-05-08

TTD 2022-05-08 21:01:32
The Trade Desk, Inc. traded 80% above average volume, $TTD closed down -11.31%
TTD 2022-05-08 21:14:35
RT @datadili: The Trade Desk, Inc. traded 80% above average volume, $TTD closed down -11.31%
2022-05-09

TTD 2022-05-09 01:47:27
ada ttd anak anak waykaze 🫣 https://t.co/QfOPlcLBSi
TTD 2022-05-09 01:47:42
RT @rutomart: bismillah lagi. wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego, ready ina dom tangerang 🙆🏻‍♀️✨ https:…
TTD 2022-05-09 01:48:14
@sethantra GITU LO YAN ANJRIT SINI TTD KONTRAK
TTD 2022-05-09 01:49:13
TTD seulgi tu lucu bgt knp si https://t.co/YRhj4PnKtv
TTD 2022-05-09 01:51:23
RT @irisvsc: Sini ttd mu aku jepit
Sampe muncrat https://t.co/89W8wszI0E
TTD 2022-05-09 01:52:23
RT @vanuellaa: FINALLY BUKUNYA SAMPAI KE TANGAN KU, CANTIKKKK!

makasih kakk @auriesa udh buat buku se baguss iniii, makasih jugaaa @Bukun…
TTD 2022-05-09 01:55:04
https://t.co/0mG1oLpjJF
TTD 2022-05-09 01:55:21
Hari ini, pagi jam 9 pas gw baru bangun, tiba2 gw di WA sama nomer ini (+62 812-3004-5834). Dimintain uang 1.3jt katanya kucing gw ditahan, karena penundaan pengiriman soalnya gaada ttd, dan 1.3jt ini, untuk TTD katanya. Gw tanya langsung ke pihak CATHOUSE nya itu kan.. https://t.co/3J23h2ddqT
TTD 2022-05-09 01:55:48
TTD Recruitment 2022: లక్షకుపైగా జీతంతో తిరుపతి ఎస్‌వీ ఆయుర్వేదిక్‌ కాలేజ్‌లో లెక్చరర్ ఉద్యోగాలు.. అర్హతలేవంటే.. https://t.co/2yq4yC2YaQ
TTD 2022-05-09 01:56:55
@thailandjajan Pc loading on u 60k/each , poscard calendar off Krist 20k/each , PC signa earth ttd + playing card Tay nomer 5 90k(harus pair)
TTD 2022-05-09 01:57:13
RT @rutomart: bismillah lagi. wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego, ready ina dom tangerang 🙆🏻‍♀️✨ https:…
TTD 2022-05-09 01:58:04
ttd: Special Cs To Ap Cm Relieved From Ttd Post | Amaravati News - Times of India https://t.co/NwLvazp22B
TTD 2022-05-09 01:58:54
RT @apdigitalcorp: టీటీడీ తిరుపతిలో నిర్మించే శ్రీ పద్మావతి చిన్నపిల్లల సూపర్‌ స్పెషాలిటీ ఆసుపత్రి నిర్మాణానికి సీఎం వైయస్ జగన్ శంకుస్థాపన…
TTD 2022-05-09 01:59:07
Intinya, beberapa pemain akan cabut, Foord harusnya udh ttd kontrak, dan ada gossip terkait Ferrari https://t.co/qaNar9jQLs
TTD 2022-05-09 01:59:53
RT @LurahReborn: Den bagus lurah istana sudah mencium aroma bahwa ragil dan suami nya akan di undang di podcast tersebut beberapa hari sebe…
TTD 2022-05-09 02:00:01
RT @Investing_Lion: These 20 companies returned 25%+ CAGR over the past 5 years even after taking into account their current steep drawdown…
TTD 2022-05-09 02:00:37
@awrianinda @schfess Tapi punyaku udah ada stempel sama ttd kepseknya, tinggal pasang pas foto doang. Ga masalah kalau stempel nya ga nimpa pas foto?
TTD 2022-05-09 02:02:45
di o2 ada ttd penulis ya https://t.co/xxNBmwJyVi
TTD 2022-05-09 02:03:59
RT @Dellaamanselalu: dan untuk memakai BPJS juga suratnya belum lengkap akhirnya Zahir di bolehkan pulang dengan Ttd surat jaminan yg di ba…
TTD 2022-05-09 02:05:01
First day ngantor. Lupa bawa bolpen ga lupa bawa eyeliner. Ttd pake eyeliner jadi jadi deh..
TTD 2022-05-09 02:08:28
@JinNonik @Pra__93 @Listy9021 @Budi_2232 Jatah aku buat kk itong...

Ttd
Bon2
TTD 2022-05-09 02:08:32
https://t.co/0mG1oLGmLF
TTD 2022-05-09 02:08:33
MOHON MAAF TRAVEL JURUSAN SURGA SUDAH PENUH, TINGGAL YANG JURUSAN NERAKA MASIH TERSISA 5 KURSI LAGI.
PARA PENUMPANG YANG BERJENGGOT DAN TERLIHAT KUMUH DILARANG KE SURGA.

TTD,
SATPOL PP AKHERAT https://t.co/RuBYjzHCbb https://t.co/eYeg3ZkGEb
TTD 2022-05-09 02:08:46
@ekstersun Ttd what is your thought
TTD 2022-05-09 02:10:04
Need help.Please retweet. @sahitigroup MD, TTD Board member Boodati Lakshmi Narayana Cheating 1000+ Customers-Pragathi Nagar,#Hyderabad
#TTD #FightForRERA #Modi #Telangana #AndhraPradesh #ktrtrs #YSJagan #USA #HumanRights @VSSPOfficial @IamJagguBhai
https://t.co/Wjc96tJAJy
TTD 2022-05-09 02:11:28
[cm] Kalo ga masuk kuliah seminggu karena urgent reason, izinnya gimana ya? Pake surat formal + ttd ortu? https://t.co/q9vC0LvT5L
TTD 2022-05-09 02:11:36
RT @VishnubhatlaAp2: Uniform syllabus in Vedic studies needed, says TTD EC member https://t.co/dpjFCvJgw3
TTD 2022-05-09 02:13:05
@JJKagc @SENSEIxNOBARA Ngemod ttd.
TTD 2022-05-09 02:15:41
Menurut hemat saya mungkin sate taichan ini punya prinsip seperti anak muda yang simpel dan sat sit set, terlihat dari bumbu yang tidak terlalu banyak (lekoh/medok) . Beda dengan sate sate tradisional lain yang disajikan dengan banyak bumbu.
Ttd Omnivora sejati. https://t.co/croNpLbED9
TTD 2022-05-09 02:17:08
Mau tau gak ttd gue kayak gimana? Ada filosofinya lohh
TTD 2022-05-09 02:18:03
RT @JesseCohenInv: 💥This Week's Most Notable #Earnings:

*Mon: $PLTR $UPST $AMC $MSGE $TSN $COTY $BNTX $NVAX $BLNK $PLUG $RIDE
*Tues: $COIN…
TTD 2022-05-09 02:18:10
RT @PoundingDaTable: 🚨Earnings this week🚨

$PLTR $SOFI $COIN $AFRM $UPST $PTON $CLOV $FVRR $FIGS $RBLX $RKT $CPNG $U $PLUG $TTD $RIVN $INDI…
TTD 2022-05-09 02:20:38
RT @rutomart: bismillah lagi. wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego, ready ina dom tangerang 🙆🏻‍♀️✨ https:…
TTD 2022-05-09 02:20:41
Kemarin udah janjian mau ke rumah guru, yang kebetulan mama nya mantan crush gue. Mau minta ttd buat file skripsi. Terus tadi pagi di tlp, katanya ketemuan di sekolah aja, soalnya beliau mau ke sekolah, sekalian gua juga mau ketemu kepala sekolahnya
TTD 2022-05-09 02:21:35
RT @Investing_Lion: These 20 companies returned 25%+ CAGR over the past 5 years even after taking into account their current steep drawdown…
TTD 2022-05-09 02:22:07
@Vex_TTD Not really tbh
TTD 2022-05-09 02:23:01
@TrustDollar_TTD

🔗 Referral Link: https://t.co/cINJ9CQOJI
TTD 2022-05-09 02:23:04
@helomasbro Ttd warga pinggir dalan Pantura
TTD 2022-05-09 02:23:33
Bismillah hari ini selesai revisi dan dapet ttd penguji 🙏
TTD 2022-05-09 02:24:23
Tp kalo mepet gue coret2 aja sih yg penting ttd xixixixi
TTD 2022-05-09 02:24:57
RT @rutomart: bismillah lagi. wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego, ready ina dom tangerang 🙆🏻‍♀️✨ https:…
TTD 2022-05-09 02:26:44
@collegemenfess Di kampusku ga berlaku sih ijin krn urgent reason.
Adanya cuma ijin sakit itupun wajib pakai surat dokter, gitu juga kalau ijin jaga ortu sakit pakai surat ttd dokternya.
Selain kedua itu apapun jenis ijinnya dianggap alpa a.k.a bolos
TTD 2022-05-09 02:26:45
RT @rutomart: bismillah lagi. wts signed album treasure ch2 white ttd didepan all mem 2,2 boleh nego, ready ina dom tangerang 🙆🏻‍♀️✨ https:…
TTD 2022-05-09 02:27:09
RT @TukangMu: MOHON MAAF TRAVEL JURUSAN SURGA SUDAH PENUH, TINGGAL YANG JURUSAN NERAKA MASIH TERSISA 5 KURSI LAGI.
PARA PENUMPANG YANG BERJ…
TTD 2022-05-09 02:27:11
RT @eWhispers: #earnings for the week

https://t.co/lObOE0dgsr

$PLTR $UPST $SOFI $DIS $RBLX $AMC $OXY $TTD $PTON $BNTX $COIN $TSN $NCLH…
TTD 2022-05-09 02:28:21
gimana caranya biar kalo bikin sama lagi😭😭😭gasengaja bikin ttd baru gemes kaya huruf b tapi kaya love https://t.co/XMDMGlPyNC
TTD 2022-05-09 02:28:30
RT @LurahReborn: Pertahanan negara jebol karena anak menhan yang menjebol pertahanan negara tersebut.bukan lewat perang senjata atau nuklir…
TTD 2022-05-09 02:29:50
Another exciting week ahead! 📊

$BNTX $UPST $PLTR $MXCT $U $TTD $XPEL $PTON $COIN $RBLX $YETI $SWMA $DIS $AFRM https://t.co/Br0wgCSdn1
TTD 2022-05-09 02:32:18
RT @Quartr_App: Another exciting week ahead! 📊

$BNTX $UPST $PLTR $MXCT $U $TTD $XPEL $PTON $COIN $RBLX $YETI $SWMA $DIS $AFRM https://t.co…
TTD 2022-05-09 02:32:23
@merapi_uncover Buat apa klaian viralin seperti ini.

Klo hanya ujung"nya permintaan maaf + TTD materai saja...
TTD 2022-05-09 04:01:4448.49 48.10 -10.03%
TTD 2022-05-09 05:01:4147.55 47.16 -12.58%
TTD 2022-05-09 06:01:3847.50 47.25 -12.93%
TTD 2022-05-09 07:02:1247.03 46.60 -14.09%
TTD 2022-05-09 08:02:1547.00 46.51 -14.02%
TTD 2022-05-09 09:01:5947.45 47.10 -13.13%
TTD 2022-05-09 10:01:5145.46 45.40 -7.07%
TTD 2022-05-09 11:01:4543.68 43.63 -10.86%
TTD 2022-05-09 12:01:5044.88 44.85 -8.34%
TTD 2022-05-09 13:01:4945.10 45.03 -7.81%
TTD 2022-05-09 14:01:5244.88 44.84 -8.26%
TTD 2022-05-09 15:01:5144.94 44.91 -8.06%
TTD 2022-05-09 16:01:3745.00 44.99 -8.01%
TTD 2022-05-09 17:02:0944.75 44.05 -8.51%
TTD 2022-05-09 18:09:0344.99 44.50 -9.02%
TTD 2022-05-09 19:03:0844.99 44.25 -17.60%
TTD 2022-05-09 20:01:5144.89 44.10 -18.32%
TTD 2022-05-09 22:01:5944.89 44.10 -4.58%
2022-05-10

TTD 2022-05-10 04:01:4745.89 45.22 -4.58%
TTD 2022-05-10 05:01:4745.85 45.51 -4.58%
TTD 2022-05-10 06:02:0345.79 45.52 -1.78%
TTD 2022-05-10 07:02:0145.40 45.18 -2.71%
TTD 2022-05-10 08:01:5945.00 44.63 -3.29%
TTD 2022-05-10 09:01:4946.15 45.30 -2.00%
TTD 2022-05-10 10:01:5343.63 43.53 -1.78%
TTD 2022-05-10 11:01:4041.79 41.74 -5.95%
TTD 2022-05-10 12:12:3041.19 41.14 -4.58%
TTD 2022-05-10 13:01:4441.62 41.53 -4.58%
TTD 2022-05-10 14:01:4343.62 43.50 -4.58%
TTD 2022-05-10 15:01:4344.59 44.52 -4.58%
TTD 2022-05-10 16:02:0143.69 43.66 -4.58%
TTD 2022-05-10 17:01:4339.90 39.78 -4.58%
TTD 2022-05-10 18:07:2541.45 40.75 -4.58%
TTD 2022-05-10 19:04:3741.11 40.75 -4.58%
TTD 2022-05-10 20:01:470.00 0.00 -4.58%
TTD 2022-05-10 22:01:3540.99 40.26 -11.32%
2022-05-11

TTD 2022-05-11 04:02:0341.00 40.65 -11.91%
TTD 2022-05-11 05:01:5141.84 41.13 -11.91%
TTD 2022-05-11 06:01:5142.17 41.33 -11.91%
TTD 2022-05-11 07:01:5442.25 41.75 -11.91%
TTD 2022-05-11 08:02:0142.84 42.65 -11.91%
TTD 2022-05-11 09:02:2240.86 40.85 -11.91%
TTD 2022-05-11 10:02:0243.86 43.64 -11.91%
TTD 2022-05-11 11:01:5443.58 43.45 -11.91%
TTD 2022-05-11 12:01:4843.70 43.58 -11.91%
TTD 2022-05-11 13:02:1242.42 42.36 -11.91%
TTD 2022-05-11 14:01:5942.91 42.79 -11.91%
TTD 2022-05-11 15:01:4442.92 42.84 0.00%
TTD 2022-05-11 16:01:4543.42 42.59 -11.91%
TTD 2022-05-11 17:02:1143.52 43.45 -11.91%
TTD 2022-05-11 18:03:3443.48 43.30 -11.91%
TTD 2022-05-11 19:05:2143.49 43.01 -11.32%
TTD 2022-05-11 20:01:430.00 0.00 -11.91%
TTD 2022-05-11 22:01:5343.49 42.59 2.75%
2022-05-12

TTD 2022-05-12 04:01:5542.87 42.20 2.68%
TTD 2022-05-12 05:02:1442.83 42.31 2.68%
TTD 2022-05-12 06:02:1542.80 42.51 2.68%
TTD 2022-05-12 08:01:5542.50 42.03 2.68%
TTD 2022-05-12 09:01:4642.27 41.66 2.68%
TTD 2022-05-12 10:02:1040.96 40.79 2.68%
TTD 2022-05-12 11:01:5146.09 46.01 2.68%
TTD 2022-05-12 12:02:0843.77 43.71 2.68%
TTD 2022-05-12 13:02:0545.24 45.16 2.68%
TTD 2022-05-12 14:02:0144.01 43.94 2.68%
TTD 2022-05-12 15:01:3943.49 43.43 0.00%
TTD 2022-05-12 16:01:5545.09 44.80 2.68%
TTD 2022-05-12 17:01:4945.09 44.00 2.68%
TTD 2022-05-12 18:05:4844.79 44.00 2.68%
TTD 2022-05-12 19:04:5245.09 44.58 2.68%
TTD 2022-05-12 20:01:550.00 0.00 2.68%
TTD 2022-05-12 22:01:3746.06 46.00 10.07%
2022-05-13

TTD 2022-05-13 04:01:5746.52 46.14 9.39%
TTD 2022-05-13 05:01:4546.58 46.22 9.39%
TTD 2022-05-13 06:01:5146.50 46.01 9.39%
TTD 2022-05-13 07:01:5146.53 45.94 9.39%
TTD 2022-05-13 08:01:5246.79 46.60 9.39%
TTD 2022-05-13 09:02:0646.99 46.41 9.39%
TTD 2022-05-13 10:01:4849.88 49.73 9.39%
TTD 2022-05-13 11:02:0250.01 49.95 9.39%
TTD 2022-05-13 12:01:5850.69 50.62 9.39%
TTD 2022-05-13 13:01:5451.63 51.56 9.39%
TTD 2022-05-13 14:02:0550.59 50.53 9.39%
TTD 2022-05-13 15:01:4051.30 51.25 9.39%
TTD 2022-05-13 16:01:5352.50 51.65 9.39%
TTD 2022-05-13 17:01:5052.50 51.75 9.39%
TTD 2022-05-13 19:05:5446.06 46.00 9.39%
TTD 2022-05-13 20:02:020.00 0.00 9.39%
TTD 2022-05-13 22:01:4652.50 52.06 10.39%
2022-05-16

TTD 2022-05-16 04:02:0758.50 0.00 9.46%
TTD 2022-05-16 05:02:0953.18 52.44 9.46%
TTD 2022-05-16 06:01:5953.21 52.57 9.46%
TTD 2022-05-16 07:02:0653.89 53.24 9.46%
TTD 2022-05-16 08:02:0054.00 53.73 9.46%
TTD 2022-05-16 09:01:5253.81 53.69 9.46%
TTD 2022-05-16 10:02:3051.83 51.67 9.46%
TTD 2022-05-16 11:01:5651.94 51.89 9.46%
TTD 2022-05-16 12:01:5553.01 52.94 9.46%
TTD 2022-05-16 13:02:1051.99 51.94 9.46%
TTD 2022-05-16 14:01:5152.49 52.40 9.46%
TTD 2022-05-16 15:02:0252.31 52.29 0.00%
TTD 2022-05-16 16:02:1050.97 50.85 10.39%
TTD 2022-05-16 17:01:3551.30 50.85 10.39%
TTD 2022-05-16 19:07:2151.30 50.79 10.39%
TTD 2022-05-16 20:02:000.00 0.00 10.39%
TTD 2022-05-16 23:01:3751.30 50.90 -3.27%
2022-05-17

TTD 2022-05-17 04:02:1952.69 47.50 -3.37%
TTD 2022-05-17 05:02:0053.03 52.61 -3.37%
TTD 2022-05-17 06:02:0553.31 52.85 -3.37%
TTD 2022-05-17 07:02:2852.76 52.40 -3.37%
TTD 2022-05-17 08:02:2552.79 52.35 -3.37%
TTD 2022-05-17 09:01:5553.00 52.34 -3.37%
TTD 2022-05-17 10:01:5352.93 52.81 -3.37%
TTD 2022-05-17 11:02:1051.62 51.56 -3.37%
TTD 2022-05-17 12:01:5853.45 53.40 -3.37%
TTD 2022-05-17 13:02:0252.68 52.64 -3.37%
TTD 2022-05-17 14:01:5852.97 52.90 -3.37%
TTD 2022-05-17 15:01:4353.02 52.89 -3.37%
TTD 2022-05-17 16:01:4853.70 52.90 -3.37%
TTD 2022-05-17 17:01:3653.70 53.10 -3.37%
TTD 2022-05-17 19:06:3254.00 53.50 -3.27%
TTD 2022-05-17 20:02:130.00 0.00 -3.37%
TTD 2022-05-17 22:01:5554.00 52.22 -0.67%
2022-05-18

TTD 2022-05-18 04:01:4462.50 0.00 -0.67%
TTD 2022-05-18 05:02:1853.28 52.39 -0.67%
TTD 2022-05-18 06:02:0055.00 52.50 -0.67%
TTD 2022-05-18 07:02:1453.33 52.67 -0.67%
TTD 2022-05-18 08:02:2852.38 52.08 -0.67%
TTD 2022-05-18 09:01:4452.15 51.62 -0.67%
TTD 2022-05-18 10:01:5153.78 53.59 -0.67%
TTD 2022-05-18 11:02:0753.14 53.05 -0.67%
TTD 2022-05-18 12:02:0852.06 51.95 -0.67%
TTD 2022-05-18 13:02:0351.60 51.55 -0.67%
TTD 2022-05-18 14:02:1350.84 50.77 -0.67%
TTD 2022-05-18 15:01:4451.63 51.53 -0.67%
TTD 2022-05-18 16:01:5451.00 50.44 -0.67%
TTD 2022-05-18 17:01:4850.65 50.21 -0.67%


We do not provide financial advice. All displayed data is the result of experiments, and a subjective assessment. All decisions that will be made based on this data are made at your own risk. Thank you for understanding.